De kids arriveren - Reisverslag uit Palau, Italië van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu De kids arriveren - Reisverslag uit Palau, Italië van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

De kids arriveren

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

26 Juli 2019 | Italië, Palau

Een echte familydag met onze kids
Vandaag de overstap naar onze volgende vakantie, zo voelt het.
Om 9.00 u landen de kids en Eva op Olbia op het vliegveld van Olbia. Zonder vertraging! De problemen op Schiphol aren net op tijd opgelost en de staking in Italië begon pas om 10.00 u. Eva moest nog even wachten want haar family moest van verder op het eiland komen.
Fijn om de kinderen weer in de armen te sluiten en nog samen een week vakantie te hebben. Eerst een terrasje in Palau. Daarna even naar ons B&B. Vervolgens naar het resortje aan het lago di Liscia waar we de eerste fietsdag hadden geluncht. Daar wederom heerlijk geluncht en vervolgens mochten we rest van de middag lekker aan het zwembad liggen. Daar waren ze wel aan toe, want ze waren al vanaf 3.30 u op. Ze hadden bij Eva in Ouderkerk geslapen. Nou ja, het was 40 graden, dus van slapen kwam niet veel.
Iedereen heeft lekker aan het zwembad liggen slapen. Daarna weer terug naar Emanuel. Lekker gedoucht, even gechilled en daarna naar Arzachena voor een eenvoudige pizza. Kinderen waren echt moe en hadden kort lontje. Tijd om lekker te gaan slapen. Morgen start de zeiltocht.