Dag 18, naar Tangalle, afscheid van Godwin - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu Dag 18, naar Tangalle, afscheid van Godwin - Reisverslag uit Tangalla, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

Dag 18, naar Tangalle, afscheid van Godwin

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

18 Augustus 2015 | Sri Lanka, Tangalla

Vandaag gaan we naar de zuidkust en daar nemen we afscheid van Godwin. We hebben een hotelletje geboekt (Golden Coconut Cabanas) ergens in the middle of nowhere, 12 km van Tangalle. Volgens de beschrijving een Robinson Crusoe strand.
En dat bleek het ook te zijn! Rond 12.00 u hadden we het gevonden, want Godwin kende het niet en moest het een paar keer vragen. Een idyllische tuin met palmbomen en 4 bungalows. Een echt mooi zwembad, en, niet onbelangrijk, kussens op de ligbedjes. Dat hadden we meestal niet en dan is een houten bedje best hard.
En vlak daarachter natuurlijk het strand en de zee. Wederom een paradijsje gevonden.
We hebben nog wat gedronken met Godwin en voor hem vertaald wat we in zijn logboek hadden geschreven over onze reis met hem. Daarna hebben we hem uitgezwaaid. We blijven 3 nachten in Coconut cabanas en hebben unaniem bedacht dat we hier helemaal niets gaan doen behalve luieren, zwemmen en lezen. De afgelopen 14 dagen waren namelijk best intensief. Zo gezegd zo gedaan. Zwemmen in de zee was hier weer een uitdaging vanwege de hoge golven, maar de jongens hebben het wel gedaan. Verder houden Ward en Emiel het eindeloos uit in het zwembad.
S' avonds lekker gegeten en nog wat spelletjes gedaan. Toen gaan slapen. Weer vrij warm want geen airco. En nu kreeg Henk wat last van zijn darmen. Verstoorde nachtrust dus. Gelukkig kan hij morgen de hele dag verder slapen.