Weer naar het vasteland - Reisverslag uit Como, Italië van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu Weer naar het vasteland - Reisverslag uit Como, Italië van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

Weer naar het vasteland

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

03 Augustus 2019 | Italië, Como

Wekker op 6.30 u. Snel wat granen met yoghurt en een sapje. Tassen dichtritsen en aan de wal brengen.
Dan komt toch echt het moment van afscheid. Snik!
Wij moeten de boot van 10.00 u halen, terwijl de Fam Blommestijn lekker relaxed kan ontbijten in den haven. Zij brengen Thijmen naar het vliegveld en nemen daarna zelf de ferry naar Bonifacio, voor nog een paar dagen Corsica.
We zijn keurig op tijd en sturen de kinderen alvast als voetganger aan boord om een lekker ligbedjes bij het zwembadje te bemachtigen. Gelukt! Dat wordt onze plek voor de komende 8 u. Weliswaar grotendeels in de zon maar vanwege de wind toch goed te doen.
Helaas gingen we pas om 19.45 van boord ipv de beloofde 18.00 u. We moesten nog ruim 3 u rijden naar Como, dus dat is een latertje geworden. Want we moesten ook ergens nog iets eten. Dat werd dus de onvermijdelijke Mc Donalds. Om 24.00 u waren we in het hotel. Pff. Maar een heerlijke douche en frisse lakens doen dat snel weer vergeten.