Dag 12, Ella - Reisverslag uit Elland, Verenigd Koninkrijk van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu Dag 12, Ella - Reisverslag uit Elland, Verenigd Koninkrijk van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

Dag 12, Ella

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

12 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Elland

In de ochtend stond een niet al te lange wandeling naar Little Adamspeak op het programma. Rond 10.00 u gestart. Leuke wandeling door de theevelden, omhoog naar een uitzichtpunt. Echt anders als je door de tweevelden loopt dan dat je er doorheen rijdt. Theeplukkers waren druk bezig. Eenmaal boven zagen we verderop op een heuvel een erg luxe lijkend resort liggen. Dat bleek het later ook te zijn (4x zo duur als onze accomodaties) maar we hebben er later die dag wel heerlijk geluncht met een fenomenaal uitzicht! Dat viel prijstechnisch dan weer heel erg mee, al hadden we wel wat te vieren, namelijk de 30 jarige verkering van Henk en mij!
Maar eerst zijn we nog bij aardige watervallen geweest waar druk gebadderd werd, en bij nog een tempel waar een staande Buddha in de rots was uitgehakt.
Na de befaamde lunch hebben we nog even gezwommen bij een hotel in Ella. Godwin weet dat kinderen graag zwemmen en regelt bijna dagelijks een zwemplek voor ze.
S'avonds weer in het dorp gegeten en na een spelletje voldaan weer naar bed.

• 18 Augustus 2015 - 10:22

Hanneke:

Jee wat een mooie reis maken jullie, super leuk om jou geweldige verslagen te mogen lezen.
    Nog van harte gefeliciteerd, 30 jaar verkering !!!
    Marion, Lisanne, Emiel, Ward en Henk, geniet nog van jullie prachtige vakantie.
    Heel veel lieve groetjes xxx
    Hanneke.