Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

02 Augustus 2015 | Sri Lanka, Negombo

Wat een relaxed vertrek, in de middag om 17.00 u vanuit de Marijnenlaan. Weer eens wat anders dan om 4.00 u s'ochtends in de auto. Zonder problemen naar Dusseldorf. Ruim op tijd. Om 21.30 u, stipt op tijd take off naar Dubai. Aldaar wat rond gehangen en met een kleine vertraging verder naar Colombo. Weinig geslapen en dus allemaal een beetje gaar. Weinig bijzonders dus nog te melden. Meest vermeldenswaardig: vertrouw vooral op Ward als we de weg moeten zoeken. Hij weet het altijd feilloos. En Henk en ik worden erg scherp gehouden als het gaat om ons bewustzijn van reizen met pubers. Om de haverklap wordt er gezegd dat we niet zo gestrest moeten doen ( wij zijn ons uiteraard van geen kwaad bewust), en worden we gesommeerd onze kleding normaal te doen of er fijntjes op gewezen dat we enorm stom doen.
Om 15.00 u zijn we aangekomen in een heerlijk guesthouse in Negombo, Morningstar guesthouse. Ruime kamers rond een heerlijke tuin en een lekker zwembadje. We zijn dus lekker bijgekomen en gaan zometeen eens op onderzoek uit aar een supermarktkje en een restaurantje om wat te eten. Kortom, echt al in vakantiesferen!

• 02 Augustus 2015 - 22:44

Hilde:

Hallo Schaafjes, goed te horen dat de reis goed gegaan is. En lekker er tegenaan met de pubers!
    Als je haar maar goed zit. Geniet van jullie tijd en de groetjes van Hilde