Dag 6, nog een keer de koningsstad en Trincomalee - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu Dag 6, nog een keer de koningsstad en Trincomalee - Reisverslag uit Trincomalee, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

Dag 6, nog een keer de koningsstad en Trincomalee

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

06 Augustus 2015 | Sri Lanka, Trincomalee

Aangezien we gisteren slechts een deel van de oude koningsstad hadden gezien zijn we na het ontbijt weer terug gegaan. Dit keer niet op de fiets maar met ons busje. Na 3 Dagodes, ruïnes en de moonstone hadden de kinderen het wel weer gehad. Dus zetten we koers naar Trincomalee. Ondertussen bleek dat het op dit moment erg druk is met toeristen, waardoor alle eerstekeus accommodatie vol zit. Met veel moeite heeft Godwin een appartementje weten te reserveren.
Rond lunchtijd waren we in Trincomalee. Tot grote vreugde van Emiel stopten we voor de deur van een pizzeria. Met echt heeeel lekkere pizza's! Voldaan gingen we weer verder. Onderweg nog een paar hotelletjes geprobeerd, en Yes! We vonden een resortje (Palm Beach hotel)aan het strand waar ze net een family- Cabana hadden bijgebouwd die juist klaar was. Er werd een bed bijgezet, en huppekee, de hele fam. Schaveling kon weer slapen. Idyllisch in een hutje met een dak van palmbladeren.
De middag verder lekker aan het strand doorgebracht. Heerlijke golven en een bountystrand. S'avonds niet veel bijzonders meer gedaan.