De mooiste zwemplek van het eiland - Reisverslag uit Madalena, Portugal van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu De mooiste zwemplek van het eiland - Reisverslag uit Madalena, Portugal van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

De mooiste zwemplek van het eiland

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

14 Augustus 2017 | Portugal, Madalena

De laatste dag op Pico. We gaan niet heel veel actiefs meer doen hier. We moeten echter nog wel de mooiste zwemplek van het eiland uitproberen. Dus rijden we na het ontbijt/brunch naar Sao Roque do Pico. Daar is inderdaad een erg mooi zwembad met zeewater aangelegd. 2 baden en zelfs een ligweide met gras. En een prachtige baai erbij waar je van 5 m hoogte van de rots kunt duiken (mij niet gezien, maar de boys uiteraard wel), en kunt snorkelen. Veel mooie vissen.
Prima plek om ons dus de hele dag relaxed te vermaken. Aangezien we weer pas om 16.00 u aan de lunch zaten , hebben we s'avonds weer onze toevlucht gezocht in soep en een gebakken ei. Alle restjes op proberen te maken want morgen gaan we naar Faial. Aangezien we echter nu niet hoeven te vliegen kan er een bescheiden boodschappentas meegenomen worden.
Dan volgt het inpakritueel want we moeten morgen om 9.00 u weg. We vinden het niet zo heel erg om te vertrekken want het klimaat in het huisje was echt niet fijn.