Uitslapen, zwemmen en naar het strand - Reisverslag uit Lávrio, Griekenland van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu Uitslapen, zwemmen en naar het strand - Reisverslag uit Lávrio, Griekenland van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

Uitslapen, zwemmen en naar het strand

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

23 Juli 2016 | Griekenland, Lávrio

We hebben allemaal heerlijk geslapen en rond 10.00 u was iedereen wakker. We ontbijten op het terras van het hotel. Lekkere verwennerij.
We besluiten om voor 3 dagen een auto te huren, vanaf morgen. Anders wordt het heel moeilijk om ergens te komen. Zelfs boodschappen worden dan ingewikkeld.
Na het uitgebreide ontbijt gaat het grote relaxen verder aan het zwembad. Tegen een uur of 15.00 krijgen we weer een beetje trek en gaan we op zoek naar een klein restaurantje aan het strand. Het fijne van Griekenland is dat je zo ongeveer op elk uur van de dag kunt eten. Heerlijk in de schaduw met een windje aan de calamaris.
Dan lekker nog een uurtje naar het strand, alhoewel de boys al snel weer liever naar het zwembad gaan.
Aangezien we niet echt meer honger krijgen willen we liever thuis wat eten. Maar wat? De supermarkt is te ver weg. Er zit wel een klein kioskje om de hoek. En zowaar komen Henk en Lisanne terug met brood, eieren en wat te drinken! Precies waar we zin in hadden. Op
Op tijd weer naar bed om nog wat slaap in te halen.

• 25 Juli 2016 - 08:56

Frans Van Genuchten:

Opnieuw een poging, hier ook een goede nacht gehad, heerlijke temperatuur.
    Vandaag de omgeving verkennen en boodschappen doen, alles op de fiets als pakezel.
    Heb het goed samen, het is gauw genoeg om!
    Groetjes en liefs, frans en fietje