Dag 3, chillen in Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu Dag 3, chillen in Negombo - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Henk Marion Ward Emiel - WaarBenJij.nu

Dag 3, chillen in Negombo

Door: Marion

Blijf op de hoogte en volg Henk Marion

04 Augustus 2015 | Sri Lanka, Negombo

Om 10.30 u schoot ik overeind in mijn bed: we hadden ons verslapen voor het ontbijt.. Dachten we. Relaxed als ze hier zijn was het geen enkel probleem om wat later te ontbijten. We hadden in ieder geval onze jetlag wat weggeslapen. De kinderen lagen ook nog in coma. Na een lekker ontbijtje en wat gerommeld te hebben vertrokken we lopend richting strand. De zee was erg ruw maar toch leuke om in de golven te zwemmen. Er lag verder vrij veel troep op het strand maar bij de Beach Lodge waren lekker bedjes met schaduw en we hebben er heerlijk geluncht. Rond 17.00 u terug naar het hotel. Kids in het zwembad en wij hadden een afspraak met onze driver die we geboekt hebben via de Stichting Kansarmen in Sri Lanka. We gaan waarschijnlijk 8 a 10 dagen rondtoeren met een driver. Een deel van de route hebben we uitgestippeld, maar we zijn vrij om het te veranderen of eerder te eindigen. Daarna weer een hapje gaan eten in Negombo. Nog een spelletje Monopolydeal in het hotel en toen weer lekker slapen. iedereen was toch weer moe. Morgen gaan Henk en ik samen naar de grote Fishmarket in Negombo. Voor dag en dauw, om 5.30 u. je snapt het al: veel te vroeg voor de kids. Ben benieuwd.